تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت2023-04-28

نرخ تعامل در اینستاگرام چیست؟ ۹ روش موثر افزایش نرخ تعامل دیما

می‌توانید از طرفدارانتان سوال بپرسید، از پشت‌صحنه کارتان عکس بگذارید یا در ویدیوهای کوتاهی به سوال‌های مهم پاسخ دهید. کارزارهای کوچک برگزار کنید، نظرسنجی انجام دهید، از ‌فالوئرها بخواهید چیزی را حدس بزنند. همانطور که می‌دانید یکی از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در محاسبه‌ی نرخ تعامل، تعداد سیوها یا همان ذخیره‌سازی‌ها می‌باشد. اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که کاربران آن را بپسندند و ذخیره کنند، گام بزرگی در مسیر افزایش نرخ تعامل پیج خود برداشته‌اید. سعی کنید محتوایی تولید کنید که در زمان‌های مختلف کاربرد داشته باشد.

این ابزار میتوانید به شما در طراحی لندینگ پیج (صفحه فرود) کمک بسیار زیادی کند. که یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش ریچ در اینستاگرام، همین استفاده درست و اصولی از هشتگ‌ها است. خب یکی از مهم ترین پارامترها بدون شک تعداد دنبال کنندگان است، اما مهم ترین پارامتر نیست.

از تعدادی ازشبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب برای تبلیغ محتوای پست های شبکه‌های اجتماعی دیگر خود، مانند اینستاگرام استفاده کنید. در نتیجه، ترافیک بیشتری در صفحه های شبکه اجتماعی خود خواهید داشت و به دلیل این افزایش ترافیک، افراد بیشتری صفحه شما را دنبال خواهند . استفاده از Call to Action (CTA) یا دعوت به اقدام در کپشن‌های اینستاگرام، یکی از روش‌های مؤثر افزایش تعامل در اینستاگرام است. این‌کار باعث می‌شود که مخا طبان از حالت مشاهده‌گر خارج و به‌طور فعال با پست شما درگیر شوند. با استفاده از کال تو اکشن اینستاگرام که خلاقانه و جذاب باشد، می‌توانید نرخ تعامل در پیج فروشگاه آنلاین خود را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهید. برگزاری مسابقه یکی از جذاب‌ترین روش‌ها برای افزایش تعامل در اینستاگرام است.

استفاده از استوری

تبلیغات پولی هم به‌صورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام می‌شود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های شات کردن در اینستاگرام، تگ کردن صفحه مورد نظر است. بدون تگ کردن، مخاطبان نمی‌توانند به‌راحتی به صفحه معرفی‌شده دسترسی پیدا کنند. همچنین می‌توانید از این افزایش تعامل برای رسیدن به اهداف خود مانند افزایش تعداد فالوورها، آگاهی از برند، فروش محصولات و خدمات و غیره استفاده کنید.

وقتی پیجی لایو می‌گذارد، نوتیفیکیشن آن برای همهٔ فالوورها می‌رود. الگوریتم‌های اینستاگرام فاکتورهای مختلفی را برای رتبه ‌بندی و نمایش محتوای پیج‌ها به کاربران بررسی می‌کنند. از مهم‌ترین فاکتورها می‌توان به نرخ تعامل اشاره کرد که نقش مهمی در دیده شدن پیج دارد. نرخ تعامل هم بر اساس تعداد فالوور، لایک، میزان کامنت‌های دریافتی و به اشتراک گذاشته شدن پست توسط کاربران اندازه‌ گیری می‌شود. ✅ بهترین روش برای افزایش تعامل در اینستاگرام خرید تعامل، انتشار محتوای قابل اشتراک، نوشتن کپشن جذاب، استفاده از هشتگ‌های هدفمند و سایر راه‌های معرفی‌شده در مقاله است.

شما می‌توانید به سادگی با یک پیام کوتاه از فالوور خود تشکر کنید یا حتی می‌توانید نظرات آن‌ها را با یک جمله تکمیل کنید. مهم این است که نشان دهید به کامنت‌های آن‌ها توجه کرده‌اید و نظرات آن‌ها برای شما مهم است. لایو اینستاگرام یکی از بهترین قابلیت‌های محبوب این شبکه اجتماعی است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به‌صورت زنده با یکدیگر ارتباط داشته باشند. همچنین برای آنالیز انواع محتوا در اینستاگرام، شما می‌توانید از ابزار Insights استفاده کنید.

به رفتار بچه‌ها دقت کرده‌اید که هر کاری می‌کنند، واکنش پدر و مادر را نگاه می‌کنند و بر اساس آن تصمیم می‌گیرند چطور ادامه دهند؟ این کار را شما با اینسایت اینستاگرام باید انجام دهید. البته باز هم با رویکردی خلاقانه و اختصاصی خود سراغ این ترندها بروید تا یکی از هزارها نباشید. کسب‌وکاهای B2B هم می‌توانند از این ترندها برای دیده‌شدن استفاده کنند؛ به‌شرطی که با جنس، هویت و اهداف آن کسب‌وکار تناسب داشته باشد. این بدان معناست که گاهی اوقات فلپ ها یا عکس های پشت صحنه و نه چندان کامل را نشان می دهند. همچنین به معنای داشتن مکالمات با طرفداران شما در نظرات است، از آنها برای پشتیبانی و تشویق آنها برای کشف مارک های دیگر، حتی اگر به معنای مخالفت فریاد است.

نظرات ارزشمندترین شکل تعامل هستند به عنوان یک نظر واقعا نشان دهنده پیروی یا وفاداری مشتری و تعهد به نام تجاری شما است. این واقعیت که زمان صرف نظر کردن و نوشتن یک نظر را سپری کرد، به این معنی است که مخاطبان شما با محتوای شما درگیر هستند. البته، رشته ای از thumbs up emojis نشان می دهد که سطح بالایی از تعامل به عنوان یک نظر خوب است. لایک کردن بسیار ساده است و  ساده ترین شکل تعامل محتوا که شما می توانید دریافت کنید. این نیز اندازه گیری خوب از میزان موفقیت های پست شما شما را که منتشر کرده اید، نمایان می کند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، استفاده از محتوای ویدئویی است. شاید برخی‌ افراد افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام را کار مشکل و دور از دسترسی بدانند. اما اگر نکات و ترفندهای گفته‌شده در این مقاله را به خوبی اجرا کنید، مطمئن باشید به زودی شاهد پیشرفت پیج خود خواهید بود. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما کاربران گرامی اینبو مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد و انتقاد، لطفاً در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. به‌جای اینکه دائما به تولید محتوا مشغول باشید، می‌توانید محتواهای تولیدشده توسط کاربران را با اجازه آن‌ها به‌اشتراک بگذارید.

قسمت مهم روش‌های افزایش تعامل در اینستاگرام است که در ادامه، در ۲ بخش آن را بررسی می‌کنیم. میزان تعامل مخاطبان با محتوای شما نشان می‌دهد چقدر استراتژی شما که در اینستاگرام به کار گرفته‌اید، جواب داده است. هر واکنشی که مخاطبان به محتواهای منتشرشده در اینستاگرام نشان می‌دهند، تعامل نامیده می‌شود. واکنش‌های مخاطبان متنوع است؛ مثلاً لایک، کامنت، ذخیره‌کردن، اشتراک‌گذاری و پیام در دایرکت. هرکسی که در اینستاگرام فعالیت کند، با آمار پایین پیج سرخورده می‌شود؛ ولی شرایط لزوماً این‌طور نمی‌ماند.

اگر میخواهید که با توجه به الگوریتم اینستاگرام، نمایش بیشتر و در نتیجه، مخاطبان و فروش بیشتری داشته باشید، محکوم به بالا بردن نرخ مشارکت خود هستید. اول نوع کسب‌ وکار خود را به‌درستی انتخاب کنید؛ مثلاً خرده‌فروشی، تبلیغات یا زیبایی. با آزمون و خطا می‌توانید بهترین انواع محتوا را برای شبکه اجتماعی خود انتخاب کنید. مخصوصا اگر در حال حاضر استراتژی‌تان به خوبی جواب داده باشد و محتواهایتان در جذب مشارکت موفق عمل کرده باشند. در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده می‌شوند.

    {
  • افزایش نرخ تعامل اینستاگرام شاید کار پیچیده ای به نظر نرسد اما در عمل ریزه کاری و جزئیات فراوانی دارد که برای رسیدن به بهترین نتیجه نیاز به یک استراتژی قوی و فعالیت مستمر دارید.
  • |}
  • در مسابقه‌های بزرگ، می‌توانید اینفلوئنسرها را هم وارد کنید تا آن را تبلیغ کنند و باز مخاطب بیشتری بگیرید.
  • سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید.
  • {
  • اطلاعات کلی مانند محل زندگی و بازه‌ سنی آن‌ها را از Insight پیج خود استخراج کنید .طبیعی است برای افزایش تعامل مخاطبین یک پیج، باید محتوایی که آن‌ها می‌پسندند را منتشر کنید.
  • |}
  • همچنین، با مقایسه عملکرد خود با رقبا، می‌توانید از بهترین روش‌ها برای افزایش تعامل بهره بگیرید.
  • {
  • در این روش، تبلیغات با موضوعات مرتبط با محتوای سایت نمایش داده می‌شوند.
  • |}

همین باعث می‌شود مخاطب بیشتر روی این پست‌ها بماند و شانس بیشتری برای تعامل با آن وجود داشته باشد. اگر جملاتی بامزه، انگیزشی یا الهام‌بخش بنویسید، کاربران را تشویق می‌کنید آن را استوری کنند. توییت‌های جالب و ترند توییتر هم خیلی زیاد در اینستاگرام دیده می‌شوند. می‌توانید توییت‌های خود در توییتر یا توییت‌های جالب دیگران را به اشتراک بگذارید. اما مهمتر از همه، تعامل از طریق ارسال پیوسته برای فالوورهای شماست به طور عادی با محتوای شما در ارتباط هستند. این به شما کمک می کند رابطه ی وفاداری خود را با آنها ایجاد کنید که در نهایت باعث تقویت مشارکت شما با شما خواهد شد.

درواقع این ابزار در بخش تنظیمات پیج اینستاگرام شما قرار دارد و با استفاده از Insights، می‌توانید آمار و اطلاعات مختلفی را در مورد محتوای خود مشاهده کنید. جواب این سوال ساده است، بذا این حساب‌ها موفق شده‌اند تعامل مخاطبان خود را افزایش دهند. استفاده از عکس پروفایل حرفه‌ای، نوشتن بیوگرافی جذاب و استفاده از لینک مناسب به وب‌سایت یا صفحه دیگر، از جمله مواردی است که به جذابیت صفحه شما کمک می‌کند و باعث جذب بیشتر فالوور می‌شود. اگر می‌خواهید فالوئرها اقدامی برایتان انجام دهند، باید از آن‌ها درخواست کنید. برای اینکه توجه مشتریان را برای همیشه نسبت به خدمات و پیج خود جلب کنید، به کاربران خود هدیه دهید. درواقع شما با تقویت حس مثبت مخاطبین، می‌توانید آن‌ها را به تعامل بیشتر در پیج خود تشویق کنید.

اگر مدتی ناپدید شوید، هم از جلوی ذهن مخاطب دور می‌شوید و او کمتر با پست‌های تعامل می‌کند، هم اینستاگرام مثل قبل محتواهای شما را به مخاطبان نشان نمی‌دهد. در حالی که اگر برعکس این عمل کنید، پس از مدتی شاهد رشد پیج خود خواهید بود. در مسابقه‌های بزرگ، می‌توانید اینفلوئنسرها را هم وارد کنید تا آن را تبلیغ کنند و باز مخاطب بیشتری بگیرید.

در جدول زیر می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید. بعد از هدف‌گذاری دقیق، مرحله بعدی انتخاب استراتژی مناسب برای تبلیغات پولی است. راه‌های متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

چگونه با محدودیت‌ها کار کنیم؟

وقتی شات می‌شوید، ممکن است افراد جدید در پست‌ها یا دایرکت برای شما پیام بگذارند. سریع و محترمانه پاسخ دهید تا ارتباطی قوی‌تر با آن‌ها برقرار کنید. سعی کنید شات را در زمانی منتشر کنید که مخاطبان بیشتری آنلاین هستند و احتمال دیده شدن بیشتر است. یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین روش‌های شات، استفاده از استوری است. در این روش می‌توانید اسکرین‌شاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید.

بنابراین، چطور این کار را انجام می دهید؟ اولا مهم است بدانیم که انواع مختلف تعامل در Instagram وجود دارد. این روزها، شغل‌های رشته کامپیوتر یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین مشاغل به شمار می‌روند. از آنجا که این رشته به طور مستقیم با فناوری و نوآوری‌های روز در ارتباط است، همیشه در حال تحول و گسترش است. فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند در حوزه‌های مختلفی مانند طراحی وب، هوش مصنوعی، امنیت سایبری و توسعه نرم‌افزار مشغول به کار شوند. اما می‌توان با بررسی نمونه‌های موفق و الگو گرفتن از تجربیات آن‌‌ها، این کار را انجام داد.

پس از آن میتوانید از این بازخورد استفاده کنید تا پستهای آیندهتان را برای رسیدن به حداکثر تعامل ایجاد کنید. بسیاری از کسب و کارهای کوچک – از کافی شاپ ها تا هنرمندان آرایش تا فروشگاه های لباس مطرح و همچنین افراد بزرگ،هواداران خود را با مهارت فراگیر درگیر (در تعامل) کرده اند. و با بیش از 4/2 میلیارد عکس روزانه و 50 میلیارد پست به اشتراک گذاشته شده تا به امروز، شما می خواهید در آن عمل کنید. در حقیقت، مزیت استفاده از ارتباط مستقیم با مشتریان، تبدیل آنها به مشتریان وفادار کسب‌و‌کار شماست. آنها با اشتراک‌گذاری محتوای منتشر شده شما به دوستان خود، نقش مهمی در دیده شدن کسب‌و‌کار شما دارند. همچنین شما برای معرفی و نمایش کسب‌و‌کار خود به صورت گسترده‌تر باید تدابیری بیندیشید.

این شرکت در زمینه تولید حوله فعالیت می‌کند، از میکرو اینفلوئنسرها و مشتریانش می‌خواهد که سفیر برند او باشند و عکس‌های خود با محصولات این شرکت را در اینستاگرام‌شان منتشر کنند. صفحه سند کلود در اینستاگرام امروز ۷۷۸ هزار دنبال کننده دارد و این شرکت در سال مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیون دلار را از فروش محصولاتش به دست می‌آورد. اینجا و در موبودید قصد داریم تا در خصوص ۶ راهکار حرفه‌ای برای افزایش اینگیجمنت ریت پست‌های اینستاگرام صحبت کنیم. این نکات باعث بهبود عملکرد صفحه شما در اینستاگرام می‌شود و تعامل مشتریان را با حساب کاربری شما افزایش می‌دهد.

تصاویر با کیفیت و خلاقانه می توانند توجه کاربران را جلب کرده و آن ها را به تعامل با محتوای شما ترغیب کنند. همچنین استفاده از هشتگ های مرتبط و پرطرفدار می تواند به افزایش دیده شدن پست ها و جذب کاربران جدید کمک کند. این محدودیت‌ها شاید در ابتدا کمی دست و پا گیر به نظر برسند، اما یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام میان کاربران همین کاهش تبلیغات مستقیم است. به همین دلیل، اینستاگرام بهترین پلتفرم برای بازاریابی و جذب مخاطبان در ایران محسوب می‌شود. بسیاری از کسب‌وکارها با تدوین یک استراتژی هوشمندانه، از همین امکانات محدود برای افزایش فروش و تعامل با مشتریان استفاده می‌کنند. اگر در حال حاضر در اینستاگرام هستید، اما تعامل و مشارکتتان روند صعودی نداشته است، دیگر وقت آن رسیده کاری در این زمینه انجام دهید.

در این روش، پست در هر دو صفحه نمایش داده می‌شود و به طور هم‌زمان به مخاطبان هر دو پیج دسترسی دارد. اگر یک فروشگاه موبایل دارید، هدیه‌ای مثل یک موبایل، هندزفری یا گجت هوشمند انتخاب مناسبی است. اما مثلاً هدیه دادن کیف پول در این صفحه خیلی مرتبط نیست و احتمالاً هیجان مسابقه را کم می‌کند. کافی است نحوه خرید از سایتتان را با یک ویدئوی کوتاه یا چند اسکرین‌شات ساده به صورت گام‌به‌گام برای کاربران توضیح دهید. حتی اگر ویدئوی شما بیشتر از 15 ثانیه باشد، مشکلی نیست؛ می‌توانید آن را به بخش‌های کوتاه‌تر تقسیم کنید. مثلاً یک ویدئوی 150 ثانیه‌ای می‌تواند به ده استوری 15 ثانیه‌ای جذاب تبدیل شود.

برای اندازه‌گیری نرخ تعامل، مجموع لایک‌ها، کامنت‌ها و ذخیره‌ها را بر تعداد فالوورهای خود تقسیم و در ۱۰۰ ضرب کنید. همچنین، ابزارهای تحلیل اینستاگرام مانند Insights، اطلاعات دقیق‌تری در مورد نرخ تعامل و سایر معیارها ارائه می‌دهند. همچنین پاسخ دادن به کامنت‌ها می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود.

بدون شک، اینستاگرام یکی از از سه شبکه محبوب حال‌حاضر در دنیا است که به صورت مقطعی قابلیت‌هایی را منتشر کرد  که باعث شد این رسانه اجتماعی بیش از پیش بزرگ و کاربردی گردد. هدف از این کمپین این بود که کاربران یک ویدیو کوتاه درست کنند و در آن تعریف خود از خوشبختی و موفقیت در زندگی را بازگو کنند. از آنجایی هر شخص می‌توانست تعریف جداگانه‌ای از این موضوع داشته باشد و تمام افراد هم اجازه ارسال ویدیو داشتند، این کمپین به سرعت به محبوبیت رسید. این برند از استوری اینستاگرام برای شرح تجربیات افراد در خانه‌ها استفاده می‌کند.

نرخ تعامل یک صفحه در اینستاگرام در حقیقت یکی از مهمترین و اصلی ترین معیارهای موفقیت یا بالا بودن رتبه یک صفحه دراینستاگرام می باشد . در این مطلب با نرخ تعامل و رویکرد مطلوب و نحوه افزایش آن در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام آشنا می شویم . با ایرانی گرام ارائه دهنده سرویس های خرید فالوور ، خرید لایک ، خرید بازدید همراه باشید . الگوریتم‌های اینستاگرام بر اساس نرخ تعامل به دیده شدن بهتر پست‌ها کمک می‌کنند. بنابراین هر چقدر نرخ تعامل پیج بالاتر باشد، احتمال موفقیت آن پیج و کسب ‌و کار هم بالاتر است. در این مقاله از کارینو به بررسی راه های افزایش تعامل در اینستاگرام پرداختیم.

فراموش نکنید که مهم ترین فاکتور در طراحی فید اینستاگرام، زیبایی و در عین حال سادگی است. بسیاری از تجارت‌های موفق معتقدند تاثیری که استوری‌ها در کسب‌و‌کار آنها گذاشته حتی از فعالیت‌های مشابه در Snapchat نیز بهتر بوده است. دیدن استوری‌ها از کاربران وقت زیادی نمی‌گیرد و مشاهده آن راحت است. بنابراین تبلیغاتی که از این طریق صورت بگیرد، شانس زیادی برای دیده شدن دارد. بسیاری از برندهای با ارزش و مولتی میلیون دلاری حال حاضر در فیسبوک، گروه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اند.

مسابقات و قرعه‌کشی‌ها می‌توانند راهی بسیار مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام باشند. این نوع پست‌ها معمولاً شامل دعوت به مشارکت در مسابقه و اشتراک‌گذاری اطلاعات خاص می‌شوند که باعث جلب توجه و افزایش فالوورها می‌شود. همچنین، جوایز جذاب می‌تواند انگیزه بیشتری برای مشارکت در مسابقات ایجاد کند. یکی از روش‌های مهم برای جذب تعامل بیشتر، انتشار پست‌ها در زمان‌های مناسب است. تحلیل زمان‌هایی که فالوورهای شما بیشتر آنلاین هستند می‌تواند به افزایش میزان تعامل کمک کند. به طور معمول، ساعات عصر و شب بهترین زمان برای ارسال پست‌ها در اینستاگرام است.

یکی دیگر از عواملی که بر نرخ تعامل تأثیرگذار است، اشتراک و یا فوروارد کردن پست‌ها و استوری‌ها می‌باشد. اگر واقعاً می‌خواهید پیج خود را به اوج برسانید و درآمد زیادی از آن کسب کنید، یکی از بهترین راهکارها تولید محتوایی است که قابل اشتراک گذاری باشد. برای مثال می‌توانید محتوای فان یا حتی خبرهای فوری را در پیج خود منتشر کنید. همچنین می‌توانید محتواهایی را که همیشه می‌توانند مورد بحث و گفتگو قرار گیرند، در پیج خود قرار دهید. افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام برای برندسازی (Branding)، افزایش فروش و اعتماد سازی بیشتر مخاطبان به شما کمک خواهد کرد.

اگر کاربری از محتوای شما ایرادی گرفت و بازخورد او درست بود، تشکر کرده و با او تعامل داشته باشید. تعصب و بحث بیهوده کردن تنها باعث دلسرد شدن و کاهش نرخ تعامل کاربران با پیج شما خواهد شد. واکنش نشان دادن به محتوای سایرین، از راه های تاثیرگذار در افزایش تعامل اینستاگرام محسوب می شود.

قبل از تولید و انتشار محتوا لازم است علایق و نیازهای مخاطبان هدف را به خوبی بشناسید و بر اساس آن اقدام به تولید محتوا در اینستاگرام کنید. این در حالی است که بسیاری از کسب ‌و کارها توجهی به این مسئله ندارند و نتیجه خوبی دریافت نمی‌کنند. بنابراین برای نتیجه گرفتن باید نیاز مخاطب را بشناسید، علایق آنها را بررسی کنید و ببینید تمایل آنها چگونه است. پس از کمی فعالیت در اینستاگرام و افزایش نسبی تعداد فالوورها، اگر مخاطبین خود را به خوبی مورد تحلیل قرار دهید، می‌توانید بفهمید که در زمینه‌ی فعالیت شما بیشتر به چه موضوعاتی علاقه‌مند هستند. پس از نتیجه‌گیری در این باره، سعی کنید تولید محتوای خود را بیشتر به سمت علاقه‌مندی‌های مخاطبان پیج خود پیش ببرید. دعوت مخاطبان به شرکت در مسابقات و چالش‌های اینستاگرامی از طریق به‌ اشتراک گذاشتن پست‌ها باعث افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام خواهد شد.

این کار را برای هر پست انجام دهید تا بفهمید کدام استراتژی‌ها در افزایش تعامل اینستاگرام برای شما موثر بوده است تا آن استراتژی را بیشتر انجام دهید. خلاصه، افزایش تعامل اینستاگرام با کمک ریلز به تسلط به ترندها و خلاقیت هم‌زمان با توجه به هویت برند بستگی دارد. هنگام ساخت ریلز هم اینستاگرام برخی صداها و آهنگ‌های ترند را پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

{

بهترین راه های افزایش تعامل در اینستاگرام

|}

قابلیت فروشگاه اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین امکاناتی است که به این پلتفرم اضافه شده! این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که اگر فروشگاه فعالی در فیسبوک یا Shopify دارید، محصولات خود را مستقیماً از طریق اینستاگرام به فروش برسانید. این روش نه‌تنها باعث افزایش فروش می‌شود، بلکه تعامل کاربران را نیز بالا می‌برد و به شکل قابل‌توجهی به افزایش اینگیجمنت اینستاگرام شما کمک می‌کند.

این آزادی صرف استفاده از ابزارهای دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز شده است. مثلا، چند سالی است که ابزارهایARیا (واقعیت افزوده) Augmented Reality و VR یا (واقعیت مجازی) Virtual Reality نقش پررنگی در زندگی امروزی دارند. استفاده از یک هشتگ درست می‌تواند مرز بین دیده شدن و نادیده گرفته شدن یک پست را در اینستاگرام مشخص کند.

با اینکه همه به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی علاقه دارند، اما اگر کمک چندانی به کسب‌وکارتان نکند، فقط وقتتان را هدر می‌دهید. حالا که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر دارد، می‌توانید نهایت بهره را از آن ببرید. در این مقاله به 5 روش برتر برای بهبود تبلیغات و افزایش مشارکت مخاطبان در اینستاگرام اشاره می‌کنیم. شاید از نظر بسیاری از کاربران اینستاگرام افزایش نرخ تعامل کار سختی باشد اما با استفاده از این ترفندها شما می‌توانید نرخ تعامل پیج خود را به‌شدت افزایش دهید. دقت داشته باشید که باید محتوای مستمر و باکیفیت داشته باشید تا مخاطبین را جذب کرده و درنهایت تعامل مخاطبین را با پیج خود افزایش دهید.

البته مدت‌زمانی که هر جواب نمایش داده می‌شود، خیلی کوتاه باشد؛ در حد چند صدم ثانیه. از مخاطب بخواهید استوری را نگه دارد و از هر جوابی که آمد اسکرین‌شات بگیرد و بفرستد. فرض کنید محصول یا خدمت جدیدی آماده کرده‌اید؛ ولی هنوز آمادهٔ رونمایی نشده است. می‌توانید در استوری به گوشه‌ای از آن اشاره کنید و ساده و مختصر بگویید مخاطب انتظار چه چیزی را داشته باشد؛ مخصوصاً اگر این محصول یا خدمت درخواست مخاطبان بوده است.

در پایان کپشن پست‌ها، در پایان ویدئوها، در پست‌های اسلایدی، استوری و همه جا می‌توانید از مخاطب بخواهید به محتوا واکنش نشان دهد. شما همچنین می توانید با استفاده از ویژگی های برجسته داستان ها در بالای صفحه نمایه خود، دسته بندی کنید و داستان ها را دوباره به اشتراک بگذارید. این یک راه عالی برای نمایش داستانهایی است که در گذشته انجام دادهاید که همه آنها یک تم را دنبال میکنند.

همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسب‌وکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را به‌عنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش می‌گذارند. این تبلیغات معمولاً در رسانه‌هایی مانند یوتیوب، آپارات و حتی تلویزیون پخش می‌شوند و ممکن است قبل از نمایش ویدیو اصلی، در حین پخش یا پس از آن به نمایش درآیند. این مدل تبلیغات بر اساس رفتار کاربران، جستجوهای آن‌ها و خریدهای قبلی‌شان اجرا می‌شود. برای مثال، اگر کسی «بهترین مدل‌های ساعت هوشمند» را جستجو کند، احتمالاً تبلیغات فروشگاه‌های موبایل و ساعت‌های هوشمند را خواهد دید. در حالی که تبلیغات پولی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیک‌های سئو نیاز به زمان دارند.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
این لینک