راهی روشن به موفقیت با تبلیغات اینستاگرام2023-06-14

بهترین دوره آموزش اینستاگرام برای کسب درآمد راهنمای جامع انتخاب ایمنا

این قالب که به (چرخ و فلک افقی) معروف است، زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید جنبه های مختلف یک محصول یا خدمات را در قالب چند تصویر متوالی معرفی کنید. با این روش توجه مخاطب را به مهم ترین ویژگی ها و مزایای محصول جلب کرده و تجربه ای جذاب و تعاملی برای آن ها ایجاد نمایید. اینکه با یک لایک از کنار محتوایتان عبور کند، به استراتژی تبلیغات در اینستاگرام شما کمکی نخواهد کرد‌. اگر می‌خواهید طریقه صحیح تولید محتوا را بدانید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله تولید محتوا در اینستاگرام را مطالعه کنید.

البته برای اینکه بتوانید تبلیغات مؤثرتری را داشته باشید، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید. «هشتگ‌‌گذاری» یک ضرورت است و طبق پژوهشی که توسط سایتِ «تِرَک‌مِیوِن» (TrackMaven) انجام شده است، پست‌هایی با ۱۱ هشتگ، بیشترین تبادلات را داشته‌اند. هر فردی که روی CTA شما کلیک می‌کند، انتظار دارد که به یک صفحه‌ی موبایل‌پسند برسد، پس ناامیدشان نکنید.

یکی از راه‌هایش برگزاری مسابقه است که در ادامه راجع به آن صحبت می‌کنیم. بودجه تبلیغاتی رو با توجه به هدف کمپین و مدت زمان آن تنظیم کنید، آزمایش مداوم کمک می‌کنه بهینه‌ترین مقدار رو پیدا کنید. زمانی که شما به‌خوبی مخاطب خود را آنالیز کنید، نیاز‌های او را متوجه می‌شوید. همچنین می‌توانید نیاز‌های آن‌ها را با محصول یا خدمات خود برطرف ‌کنید. یکی از این راه‌ها، استفاده از قابلیت اینساید بیزینس‌اکانت اینستاگرام است.

محتواهای تولید شده توسط کاربران نه‌تنها برای جلب اعتماد مناسب هستند، بلکه این نوع عکس‌ها معمولا شاخص‌های نکات ۱ تا ۳ این مقاله را نیز دارند. به این صورت شما با استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران‌تان، ۴ نکته از این فهرست را به سادگی رعایت کرده‌اید. بعضی صاحبان کسب‌وکارها ممکن است فرض کنند که می‌توانند کارهای موفق قبلی‌شان را کپی و تکرار کنند. این کار ممکن است گاهی جواب بدهد، اما بهتر است پیش از اینکه پول‌تان را خرج دستیابی به تمام مخاطبانتان کنید، ابتدا تبلیغات‌تان را امتحان کنید. بله، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با ایجاد یک جامعه و به‌اشتراک‌گذاری محتوای باکیفیت در اینستاگرام، محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنند. پروفایل اینستاگرام شما اولین چیزی است که کاربران هنگام بازدید از صفحه شما می‌بینند.

ابزارهای تبلیغاتی رایگان برای انجام تبلیغات در اینستاگرام

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

خوشحال میشیم شما اگه اطلاعات دیگه ای راجع به تبلیغات در اینستاگرام دارید به این مطلب اضافه کنید تا کامل بشه. اون عکس های کپی هم نمونه های واقعیه که نیازه افراد اون رو ببینن تا متوجه یه تبلیغ خوب و یه تبلیغ بد بشن. این نوع تبلیغات از طریق فیسبوک مدیریت می‌شوند و برای راه‌اندازی آن نیاز به کارت بانکی ارزی دارید. در سیستم تبلیغاتی اینستاگرام می‌توانید مشخص کنید که تبلیغ شما به چه کاربرانی نمایش داده شود.

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

اینستاگرام به عنوان یکی از پلتفرم‌های مهم تبلیغاتی، در حال تغییر و تحول است و برندها باید آماده سازگاری با این تغییرات برای استفاده بهینه از امکانات آن باشند. به یاد داشته باشید که بهینه‌سازی تبلیغات یک فرایند مداوم است که نیاز به تحلیل دقیق و آزمایش مداوم دارد تا بتوانید در نهایت به بهترین عملکرد دست یابید. باید تبلیغات خود را به طور مداوم بهینه‌سازی کنید تا بیشترین تأثیر را در دستیابی به اهداف تجاری خود داشته باشید. خوشبختانه اینستاگرام ابزارهای متعددی ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توان تبلیغات را بهینه و مؤثرتر کرد.

تبلیغات در اینستاگرام باید به‌ گونه‌ای طراحی شود که امکان تعامل با مخاطبان را برای کسب‌وکار شما فراهم کند. موفقیت در تبلیغات اینستاگرام نیازمند ترکیبی از خلاقیت، تحلیل داده ها و آزمون و خطا است. با پیگیری این رویکرد و نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام، به نتایج مطلوبی دست یابید و بازدهی سرمایه گذاری خود را افزایش دهید. همان طور که دیدید شناسایی مخاطبین هدف در آموزش تبلیغ در اینستاگرام بسیار با اهمیت است. با استفاده از ابزارها و قابلیت های موجود می توان به طور موثری مشتریان جدیدی را جذب کرد. با دقت در انتخاب مخاطبان و طراحی کمپین های هدفمند، به نتایج قابل توجهی برسید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید.

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی در دنیای دیجیتال، ابزاری عالی برای برندها و کسب‌وکارها به شمار می‌رود. همان‌طور که از داده‌ها می‌توان دریافت، دو قالب تبلیغاتی که بیشترین اعتماد را جلب می‌کنند، «توصیه‌های آشنایان» و «نظرات آنلاین مصرف‌کنندگان» است. با انتشار عکس‌های مشتریان‌تان می‌توانید از هر دوی این روش‌ها بیشترین بهره را ببرید. احتمالا فکر می‌کنید که چگونه می‌توانید با استفاده از تبلیغات‌تان اعتماد ایجاد کنید.

با این وجود، استفاده کردن از حداکثر 11 هشتگ، می‌تواند برای پیج شما مفیدتر باشد. بعد از اینکه مشخص کردید چه نوع محتوایی می‌خواهید با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید، باید تم پستتان را انتخاب کنید. با داشتن تم ثابت در پیجتان، فالورهایتان می‌توانند محتوای شما را از دیگر پیج‌ها تشخیص دهند. البته از نقاط ‌قوت داشتن تم مشخص در پیج، می‌توان به جذابیت ظاهری پیج نیز اشاره کرد. شما می‌توانید آدرس وبلاگ یا سایت خود را نیز داخل پروفایلتان ذکر کنید.

مثلا بررسی کیفیت محتوا و میزان رضایت کاربران از محتوای تبلیغاتی که تولید کرده‌اید، کاری است که باید خودتان با بررسی کامنت‌ها و نظرات کاربران انجام بدهید. انتخاب بهترین دوره آموزش اینستاگرام، سرمایه‌گذاری در آینده دیجیتال شماست. تبلیغات پولی در اینستاگرام در ایران اغلب از طریق پنل تبلیغاتی فیس‌بوک قابل مدیریت است, اما با توجه به محدودیت‌های دسترسی, شرکت‌ها معمولاً به همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی معتبر روی می‌آورند. این تبلیغات شامل پست‌های تبلیغاتی در فید (Feed Ads), استوری‌های تبلیغاتی (Story Ads), ویدیوهای تبلیغاتی در Reels و تبلیغات اکسپلور (Explore Ads) هستند.

    {
  • می‌توانید برای مخاطبانی که ازطریق آن‌ها محصول شما را خریداری می‌کنند، یک کد تخفیف در نظر بگیرید.
  • |}
  • شناخت و درک مخاطبان، اهمیت زیادی در ساخت یک کمپین تبلیغاتی موفق دارد.
  • {
  • این نوع تبلیغات به شما اجازه می‌ده تا چندین تصویر یا ویدئو رو تو یه تبلیغ به نمایش بذارین.
  • |}{
  • در حالی که «هشتگ‌ها» در فیسبوک چندان برجسته و مورد توجه نیستند، در اینستاگرام عکس این قضیه صادق است.
  • |}
  • در قسمت‌های بعدی هرکدام از این مراحل را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.
  • اما یکی از دلایلی که این نوع تبلیغ را محبوب‌تر کرده، امکان قرار دادن لینک وب‌سایت یا دیگر لینک‌ها در استوری است.
{

۳ روش تبلیغات در اینستاگرام

|}

یکی از مهم‌ترین مراحل اجرای تبلیغات اینستاگرامی، تحلیل و ارزیابی عملکرد کمپینه. این کار به شما کمک می‌کنه متوجه بشین چه چیزی جواب داده و چه چیزی نیاز به بهبود داره. همیشه تحلیل رقیبان کاری در حوزه‎های مختلف، به استارتاپ‌ها کمک بزرگی می‌کند.

همچنین می‌توانید از API برای پیدا کردن هشتگ‌های خود یا رقبا و ارزیابی عملکرد این هشتگ‌ها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینستاگرام مارکتینگ در اصفهان و دریافت مشاوره از کارشناسان ما در آژانس تبلیغات نکسوس با ما در تماس باشید. شما در این روش تبلیغاتی می توانید مخاطبین خود را بر اساس شهر و ساعت و … انتخاب کنید و این یک مزیت بزرگ برای کسانی است که قصد دارند در اینستاگرام تبلیغاتی هدفمند انجام دهند. شما برای تبلیغات در اینستاگرام در ابتدا باید بدانید برای چه کسانی می خواهید تبلیغ کنید.

این آمار نشان می دهد که اینستاگرام یک پلتفرم چندوجهی است که با آن به طیف وسیعی از مخاطبان دسترسی دارید. به خاطر همین موضوع، کسب و کارها، با هدف گذاری دقیق تر، به مشتریان بالقوه خود نزدیک تر می شوند. با توجه به این اطلاعات، اگر کسب و کار شما به دنبال جذب مشتریان از گروه های سنی مختلف و به ویژه جوانان و بزرگسالان است، تبلیغات در اینستاگرام گزینه ای بسیار مناسب می باشد. یادگیری آموزش تبلیغ در اینستاگرام به یک اصل اساسی در هر کسب و کاری تبدیل شده. با تسلط بر استراتژی های تبلیغاتی این پلتفرم، به راحتی برند خود را معرفی و مشتریان جدیدی را جذب کنید.

مثلا در دو سه تا پیج طنز و عمومی، یک پیج اینفلوئنسری و چند پیج همکار تبلیغات متنوعی (محتواهای مختلف) را انجام دهید؛ به طوری که زمان‌بندی انتشار هر کدام نیز متفاوت باشند. بعداً با این کار شما به یک سبک از محتوا می‌رسید که برای تبلیغاتتان بهتر جواب داده است و می‌توانید به‌جای آزمون‌وخطا،‌ به یک الگوی ثابت در نوع محتوا برسید. در این مقاله در قالب چند نکته ساده و تاثیرگذار به شما می‌گوییم که موقع تبلیغات حواستان به چه مواردی باشد تا نتیجهٔ بهتری عایدتان شود. این مجموعهٔ قدیمی، باسابقه و فعال در فضای دیجیتال ایران، آموزش‌های تخصصی‌تری مثل آموزش ادمینی هم دارد که می‌توانید در سایت ادمینی دیدوگرام دنبال کنید.

پشت پست ها و محتوایی که می دانید عملکرد آن پیج خوب است، پول بگذارید. همه چیز را امتحان کنید تا ببینید چه صفحه ای بهترین عملکرد را دارد و بیشتر تبلیغات خود را به آن اختصاص دهید. حتما میزان موفقیت تبلیغات خود را در هر صفحه محاسبه کرده و هر از هر صفحه ای که نتیجه خوبی نگرفتید آن را یادداشت کنید تا دیگر از آن ها برای تبلیغ استفاده نکنید. احتمالا برای شما هم پیش آمده که قصد خرید از یک پیج اینستاگرامی را داشته‌اید اما نتوانستید به آن پیج اعتماد کنید و از خریدتان صرف نظر کردید.

این نوع تبلیغات معمولاً فقط چند ثانیه طول می‌کشه و برای جلب توجه در لحظه ایده‌آله. مثلاً می‌تونین یه استوری جذاب طراحی کنین که پیشنهاد ویژه‌ای رو تبلیغ کنه. شما فقط به یک تصویر باکیفیت نیاز دارین که پیام برندتون رو منتقل کنه.

به یاد داشته باشید که تبلیغات ویدیویی اینستاگرام در مقایسه با سایر فرمت‌های تبلیغاتی روی این پلتفرم، تعامل و نرخ کلیک بالاتری دارند. در واقع، تبلیغات ویدیویی مخاطب را در خود غرق می‌کنند؛ چراکه داستانی برای گفتن دارند. همین باعث می‌شود جذاب‌تر و تعاملی‌تر به نظر برسند و این چیزی است که در مقایسه با تبلیغات مبتنی بر تصویر، برتری بیشتری ارائه می‌کند. در نتیجه، توجه مخاطب به‌خوبی جلب می‌شود که احتمالا نتایج بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

به همین دلیل محتواهای ویدیویی جذابیت بیشتری برای آن‌ها دارد، به خصوص اگر جذاب باشد. «دیرین دیرین» یکی از موفق‌ترین نمونه‌های ایرانی در زمینه تولید محتوای ویدیویی است که در حال حاضر تبلیغات هم انجام می‌دهد. چند تیم دیگر هم در زمینه انیمیشن و تبلیغات فعالیت دارند و از آنجایی که محتوای جذاب و طنز تولید می‌کنند، کاربران به آن‌ها توجه می‌کنند و محتواهایشان را می‌بینند. تبلیغات موثر زمانی معنا پیدا می‌کند که عملکرد آن به دقت تحلیل شود. بررسی شاخص‌هایی مانند نرخ تعامل (Engagement Rate), تعداد کلیک (CTR), هزینه به ازای هر تبدیل (CPC) و نرخ بازگشت سرمایه  (ROI) به بهینه‌سازی مداوم تبلیغات کمک می‌کند. در بالا اشاره کردیم که برای متمایز شدن و تبدیل مخاطبین به فالوور باید پست های جذابی تولید کنیم.

هر یک از این گزینه‌ها بر اساس اهداف بازاریابی مانند افزایش آگاهی از برند, جذب فالوور, افزایش فروش یا تعامل بیشتر انتخاب می‌شوند. در ایران, به دلیل رفتار کاربرانی که به استوری و ویدیوهای کوتاه علاقه زیادی دارند, استفاده از تبلیغات استوری و Reels بازدهی بالایی دارد. اینستاگرام در ابتدای راه‌اندازی‌اش تنها یک اپلیکیشن موبایلی معمولی بود با تعداد انگشت‌شماری کاربر که عکس‌های سگ و گربه‌های‌شان را در آن به اشتراک می‌گذاشتند. حال اگر مایلید درباره ۱۰ نکته خیلی مهم برای موفقیت تبلیغات‌ اینستاگرامی بدانید، مقاله زیر را بخوانید.

پس اگر فالوور فیک خریداری کنید جز اینکه پولتان را دور ریخته باشید و اعتماد دنبال کنندگان را از دست بدهید کار دیگه ای نکردید. اما برخی کسب و کارها می خواهند خود را بهتر و حرفه ای تر در ویدئوها معرفی کنند. چیزی که شما یا کسب و کارتان را به خوبی و بصورت خلاصه تعریف می کند. اگر پیجتان تجاری است ویژگی هایی را بنویسید که مردم بخاطر آن باید شما را انتخاب کنند. البته تبلیغات ویدیویی نیز به ۲ صورت قرار داده می‌شود، یعنی تبلیغ‌دهنده با صاحب پیج توافق می‌کند که چطور تبلیغش را قرار دهد.

مثلا افرادی هستند که برای افزایش فالوور در پیج شخصی خود تلاش می کنند. در نهایت، گرافیک زیبا و استفاده از صدا و موسیقی مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر جذب مخاطب داشته باشد. محتوای بصری جذاب می‌تواند احساسات مثبت را در بین مخاطبان ایجاد کند و آن‌ها را به بازگشت به صفحه شما ترغیب کند. در تبلیغاتی که قرار می‌دهید، سعی کنید که از کاربر، دعوت کنید تا کاری را انجام دهد.

حتی اگر مجانی به شما فالوور فیک دادند هم نگیرید چون مانند سم روی پیج شما عمل می کند. در تعریف ساده اینفلوئنسر به کسی گفته می شود که فالوورهای زیادی دارد و روی آنها بسیار تاثیر گذار است که می تواند با تبلیغ یک برند یا محصول منجر شود فالوورهایش از آن محصول خرید به عمل آورند. پس از آشنایی و بالا بردن شناخت کامل از مشتریان بالقوه باید سراغ پیج هایی بروید که احتمال می دهید آن پیج ها بیشترین مخاطب بالقوه را برای شما دارند و در آنها تبلیغ بدهید.

این مقاله از وب ۲۴ به آموزش تبلیغات در اینستاگرام و اصول آن اختصاص دارد. تبلیغات موثر در اینستاگرام در ایران به یکی از اساسی‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. با توجه به حضور گسترده کاربران ایرانی در اینستاگرام, کسب‌وکارها می‌توانند از ظرفیت‌های تبلیغاتی این پلتفرم برای توسعه برند خود استفاده کنند. انتخاب نوع تبلیغ مناسب می‌تواند تأثیر چشمگیری بر جذب مشتری و افزایش فروش داشته باشد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده فرمودید ایجاد چنین پست هایی می تواند مخاطب را نگه داشته و جذب کند. در پست ایجاد شده بالا از عکسبرداری و استفاده از گرافیک افزوده توسط تصاویر موشن بهره گرفته شده است. حال در زیر نمونه ی خلاقانه دیگری که توسط تیم شایگان انجام شده را ملاحضه می کنید. از هشتگ‌ها، کپشن‌ها و متن‌های جایگزین به‌درستی استفاده کنید تا مطالب شما قابل جستجو باشند.

با این توضیحاتی که در بالا ارائه شد، فکر می‌کنم باید متوجه شده باشید که چقدر مهم است که تبلیغ در زمان درستی نمایش داده شود. سعی کنید تبلیغات خود را زمانی قرار دهید که اتفاق بزرگی قبل از آن رخ نداده باشد، چون در این حالت، فضای اینستاگرام بیشتر تحت تأثیر آن اتفاق قرار دارد و امکان دارد تبلیغ شما، چندان دیده نشود. این اتفاقات می‌تواند شامل زلزله، سقوط هواپیما و مواردی از این دست باشد. بارها دیده‌ام که تصاویر بی‌کیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار داده‌اند.

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام یعنی محتوای تبلیغاتی تولید کنید و آن را از راه‌‌های مختلفی که وجود دارد، به مخاطبان هدف خود نشان دهید. در قسمت‌های بعدی هرکدام از این مراحل را به صورت کامل توضیح خواهیم داد. اما اگر اولین تلاش شما برای انجام تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، استفاده از تبلیغات اینستاگرام است، انتخاب خلاقانه، عاقلانه و هدف‌گیری مخاطبان درست، ممکن است ترسناک به نظر برسد! کسب و کارهایی هستند که هر از چندگاهی، کمپین‌های تبلیغاتی را در اینستاگرام برگزار می‌کنند و معمولاً هزینه بالایی نیز برای آن پرداخت می‌کنند. مثلاً کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ مثل دیجی‌کالا، زیاد این کمپین‌ها را برگزار می‌کنند. به‌طور مثال تخفیف‌هایی که به مناسبت‌های مختلف مثل عید نوروز، شب یلدا و … قرار می‌دهند را به‌صورت گسترده، در پیج‌های اینستاگرام تبلیغ می‌کنند.

هشتگ‌های نامربوط ممکن است نه تنها به رشد شما کمک نکنند بلکه باعث کاهش اعتبار صفحه شما شوند. باید کاری کنید که کاربر، حداقل برای چندثانیه، روی تبلیغ شما توقف کند. برای این‌کار، قرار دادن ویدیو با یک کپشن مختصر، می‌تواند خیلی به شما کمک کند. یعنی اینکه باید تأثیر مثبتی را بر روی کاربر بگذارد تا مثلاً ترغیب شود وارد پیج شما شود و در صورت نیاز، پیج‌تان را دنبال کند. الگوریتم اینستاگرام به طور مداوم در حال تغییر است و ممکن است تبلیغاتی که قبلاً موفق بوده‌اند، به دلیل تغییرات الگوریتم عملکرد ضعیفی داشته باشند. با استفاده از این داده‌ها، می‌توانید تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید.

کسب و کارهایی هستند که عمده فعالیت‌شان از طریق وب‌سایت است و از اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند استفاده می‌کنند. پس باید تبلیغ خود را در پیج‌هایی قرار دهیم که نرخ تعامل مناسبی داشته باشند. یعنی نسبت به تعداد فالووری که دارند، پست‌ها و استوری‌ها هم باید بازدید مناسبی داشته باشند و تعداد لایک و کامنت هم خوب باشد. ابزارهای آنلاین زیادی هستند که نرخ تعامل پیج‌ها را بررسی می‌کنند. بهتر است پیش از انتخاب یک پیج برای تبلیغ، حتماً نرخ تعامل آن را بررسی کنید. اما جدای از موارد بالا، نوعی دیگری از تبلیغات اینستاگرامی وجود دارد و آن هم تبلیغات از طرف خود اینستاگرام است.

درصورتی که نمی‌خواهید (یا احتمالاً نمی‌توانید) از Instagram ads استفاده کنید، یک فراخوان متقاعدکننده در کپشن یا تصویر خود بنویسید. اگر یک فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزی هستید، آشپزان و علاقه‌مندان به آشپزی مخاطبان شما خواهند بود. این کار به شما کمک می‌کند تا به صورت مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشید و به سوالات و نگرانی‌های آن‌ها پاسخ دهید. استوری‌ها و لایوها ابزارهای بسیار مفیدی برای جذب تعامل بیشتر و ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان هستند. این قابلیت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به صورت زنده با مخاطبان خود در ارتباط باشید و محتوای جدید و جذابی را به اشتراک بگذارید. از ابزارهای تحلیل اینستاگرام مانند Insights استفاده کنید تا اطلاعات جامعی از مخاطبان خود بدست آورید.

درصد بازخورد تبلیغات در چنین پیج‌هایی ممکن است اصلا خوب نباشد و فقط باعث از دست رفتن سرمایه شما بشود. تعداد تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به اندازه‌ای زیاد شده که کاربران تمایل چندانی به تماشای آن ندارند. اگر آن‌ها در نگاه اول متوجه شوند پستی که در مقابلشان قرار دارد یک پست تبلیغاتی است، سریع آن را رد می‌کنند. در ادامه به چند نکته‌ای که به تبلیغات موفق در اینستاگرام کمک می‌کند، اشاره می‌‌کنیم. به طور خلاصه هیچ روشی وجود ندارد که به عنوان بهترین تبلیغات در اینستاگرام شناخته شود و برای همه کسب و کارها کاربردی باشد.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
اینستاگرام و تبلیغات هدفمند