سئو فروشگاه اینترنتی در یاهو
سئو سایت فروشگاهی مراحل و خدمات سئوی سایت فروشگاهی
ساختار اطلاعاتی در واقع ترکیبی از دانش و هنر برای ارائه محتوای وبسایت به نحوی است که رضایت کاربران و موتورهای جستجو را به طور همزمان جلب کند. ساختار اطلاعاتی در اصل تقاطع حوزه تجربه کاربری و بهینه سازی موتورهای جستجو است که هم کاربران و هم موتورهای جستجو از ساختار اطلاعاتی طراحی شده بهره خواهند برد. امروزه رقابت موجود در بین فروشگاههای آنلاین برای کسب رتبههای برتر در گوگل بسیار شدید است و سرمایه گذاری روی سئو سایت فروشگاهی امری اجتنابناپذیر است. در چنین فضایی، یک اشتباه کوچک میتواند ماهها تلاش شما را به باد بدهد و عملکرد فروشگاه اینترنتی و میزان فروش سایت را تحت تاثیر قرار دهد. در فروشگاههای اینترنتی، دسته بندی مناسب نقش مهمی در سئو دارند؛ چون تجربه کاربری را نیز بهبود میدهد.
اما این کار شبیه به اجاره کردن یک مغازه در کورترین نقطهی یک پاساژ است که هیچ مشتری از کنار آن عبور نمیکند. تنوع پروژه های اجرا شده طراحی سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی اپلیکیشن موبایل و بهینه سازی سایت توسط کاسپید یکی از نقاط تمایز و برجسته ما می باشد تا با خیالی آسوده پروژه های وب خود را به ما واگذار نمایید. بررسی آمار نشان میدهد که 75% از افراد تنها روی لینکهای نمایشدادهشده در صفحه اول گوگل کلیک میکنند. این موضوع نشان میدهد که سئو سایت فروشگاهی شما تا چه میزان دارای اهمیت است. در اواخر سال 2015 میزان جستجوهای گوگل که از طریق دستگاههای موبایل انجام میشد از کامپیوترهای خانگی پیشی گرفت.
برای جلوگیری از لینک های شکسته باید آدرس صفحات خود را با دقت انتخاب کنید و سعی کنید در آینده نیز آن ها را تغییر ندهید. زمانی که آدرس یک صفحه تغییر می کند، کاربران با صفحه 404 روبه رو می شوند. همین مسئله نه تنها کاربران را ناراضی می کند، بلکه رتبه شما در کلمات کلیدی مربوط به آن صفحه نیز از دست خواهد رفت. بهتر است آدرس هر بخش از سایت فروشگاهی به شکل زیر باشد؛ به این ترتیب تاثیر مثبتی در سئو سایت فروشگاهی و رضایت کاربر خواهد داشت. گام اول ساخت محتوای طعمه؛ این است که محصول یا دستهبندی مهمتان را انتخاب کنید.
فعالیت در شبکههای اجتماعی برای سایتهای فروشگاهی بسیار ضروری است. شما میتوانید به کمک ویدئوهای جذاب برند خود را در این شبکهها به کابران شبکههای مجازی مانند اینستاگرام ویوتیوب معرفی کنید. در سئو فروشگاهی ما به کمک ابزاری که در اختیار داریم مشتریان خود را در مقایسه با دیگر فروشگاههایی که در حوزه مشابه فعال هستند؛ افزایش میدهیم و در نتیجه درآمد بیشتری کسب مینماییم. موتورهای جستجو درک بهتری از سایت فروشگاهی شما پیدا خواهند کرد و در نهایت رتبه بهتری در نتایج خواهید گرفت. اگر به دنبال سفارش سئو سایت فروشگاهی هستید،با همکاران ما در کانون ایران نوین، بزرگترین آژانس تبلیغاتی کشور، تماس بگیرید. نردبان قصد دارد به شکلی حرفهای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند.
بنابراین حتما باید در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا هم صفحات محصول و هم مقالاتتان را سئو کنید. در سئوی محصولات گرفتن کلیک بیشتر از گوگل (CTR) بستگی به تگ های بهینه شده مانند عناوین و توضیحات دارد. می تواند بسیاری از کارهایی را که می توانید با نرم افزار screaming frog انجام دهید ، انجام دهد. با رعایت این اهداف، میتوانید به جذب ترافیک بیشتر، افزایش فروش، به موفقیت بلندمدت در بازار دست یابید. یک توضیح انسان محور و جذاب که در آن از کلمات کلیدی به طور طبیعی استفاده شده است؛ و در عین حال به طور طبیعی به یک محصول مرتبط نیز لینک داده شده است.
احتمالا شما بهعنوان یک خریدار، بیش از این، زمان خود را در این سایت تلف نمیکنید و از آن خارج میشوید. همچنین ارزیابی موتورهای جستجوگر هم از سایت شما منفی خواهد بود و به رتبههای پایینتر نزول خواهید کرد. هر کدام از این کلمات جدید میتوانند راه دستیابی به کلمات کلیدی جدیدتر باشند. همچنین برای تحقیق پیشرفتهتر میتوانید از ابزارهایی مثل گوگل کیوورد پلنر (keyword planner)، سمراش (semrush)، کیورد تولز (Keyword Tool) و کی دبلیو فایندر (KWFinder) استفاده کنید. در زمان استفاده از فیلتر محصولات، شما میتوانید به زیرمجموعهای از محصولات که به دنبالشان هستید دسترسی پیدا کنید. از دید کاربر، این یک قابلیت جذاب است، چرا که میتواند به راحتی به محصولات مورد نظرش برسد.
خوشبختانه طی سالهای اخیر، با بهبود الگوریتمهای موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کمرنگتر شوند. اگر چه به نظر نمیرسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد، اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم. بلکه هدف اصلی ما، آشنایی دوستان متممی با کلیات SEO و برخی از پایهایترین تکنیک های سئو است. تا هم بتوانند کارهای ساده و اولیهی سئو برای سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو پیش روی آنها ترسیم شود. دقت کنید، این کارها هم باید برای صفحات عادی سایت انجام شود هم محصول و دستهبندی. بنابراین ، در بهترین روشهای سئو پیشنهاد می شود که H1 فقط یک بار در صفحه وب و H2 بسته به طول صفحه بیش از دو یا سه بار استفاده شود.
فرض کنید شما یک فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی دارید و میخواهید استراتژی سئویی آن را تدوین کنید؛ بابت تعدد وسایل ورزشی، یکی از راههای هوشمندانه ایجاد دستهبندی براساس نوع وزرشها است. بهعنوان مثال میتوانید دسته ورزشهای آبی، توپی، راکتی و غیره را ایجاد کنید تا مخاطب بتواند محصول موردنظر خود را راحتتر پیدا کند. مسیریابی چندوجهی به شما این امکان را میدهد تا به زیرمجموعهای از محصولات در یک دستهبندی دسترسی پیدا کنید. وجههای دیگر این دسته میتواند بصورت زیرمجموعههایی مانند «قهوه ترک» و «قهوه اسپرسو» باشد. در چنین شرایطی محتوای ضعیف ایجاد میشود که برای سئو فروشگاهی خوب نیست. از گذشته سایتهای فروشگاهی از پروتکل HTTPS برای صفحات تکمیل سفارش خود استفاده میکردند.
از بین فرمتهای مختلف تصاویر، JPEG رایجترین و بهترین فرمت برای عکسهای محصولات است؛ چون هم حجم کمی دارد، هم کیفیت آن مناسب است. اگر تصویرتان پسزمینه شفاف یا جزئیات زیادی دارد (مانند لوگوها) فرمت PNG انتخاب بهتری است، ولی خب حجم آن کمی بیشتر از JPEG است. از آنجایی که احتمال همنوعخواری یا کنیبالیزیشن کلمات کلیدی در صفحات محصولات مشابه زیاد است، بهتر است مفهوم کلیدی را با استفاده از کلمات کلیدی لانگ تیل و خاص محصول تکمیل کنید. دامنه آدرس منحصربهفرد سایت شماست که کاربران با جستوجوی آن در مرورگرهایشان، به سایت شما میرسند. حرفهای ضدونقیضی درباره تاثیر دامنه روی سئو سایت وجود دارد که قبلاً در مقاله «تأثیر هاست و دامنه بر سئو سایت چقدر است؟» توضیح دادیم و میتوانید نگاهی به آن بیندازید. از آنجایی که ما در سئو، سایت را در سه سطح داخلی، خارجی و تکنیکال بهینهسازی میکنیم، تدوین استراتژی سئو هم شامل برنامهریزی برای هر سه سطح است.
«فروشینو» اپلیکیشن قدرتمندی است که هم در مدیریت فروش و هم در ساخت وبسایت سئوپسند به شما کمک میکند. در این مقاله، اصول سئو را شرح می دهیم و راهکارهایی برای بهبود رتبه معرفی میکنیم. همچنین، می بینیم که چطور «فروشینو» میتواند بخشی از فرایند بهینه سازی را بهصورت خودکار انجام دهد. کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت اصول سئو و استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو، میتواند همزمان با بهبود سئو سایت، رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد. سرچ کنسول یک ابزار مهم در سئوی سایت است که گوگل به رایگان در اختیار کاربران قرار داده.
از مهم ترین روش های سئو در فروشگاه آنلاین، بهینه سازی کلمات کلیدی در سایت است. برای این کار باید کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات فروشگاه با استفاده از برنامه های آنالیز کلمات کلیدی یافته شده و در سایت بکار برده شود. طبق تحقیقات DigitalSherpa، بیشتر از 90 درصد کاربران قبل از خرید، ویدیوهای محصول را مشاهده میکنند. مطمئنا وجود این نوع محتوا در صفحات محصول و بعضی مواقع صفحات دسته بندی، تأثیر مثبتی هم روی نتایج سئو سایتتان و هم نرخ تبدیل آن میگذارد. پینشهاد میکنیم مقالۀ «نرخ تبدیل چیست؟ 7 نکته برای بهینه سازی نرخ تبدیل» را هم مطالعه کنید. همانطور که می دانید هدف از سئو فروشگاه اینترنتی افزایش مشتری و فروش محصولات است.
در واقع تا وقتی سایتتان را در این ابزار ثبت نکنید، گوگل آن را خیلی جدی نمیگیرد. همینطور این ابزار به شما کمک زیادی در سئو کردن سایت فروشگاهیتان میکند. بنابراین اول از همه وارد سرچ کنسول شده و سایت را به آن معرفی کنید. یکی دیگر از فاکتور های مهم در امر سئوی فروشگاه اینترنتی، لینک های داخلی می باشد. به طور خلاصه میتوان لینک داخلی را لینک دهی با سایر صفحاتوب سایتتان تعریف کرد. باید به این نکته دقت داشته باشید که هر صفحه را نهایتا به سه صفحه ی مرتبط با آن لینک دهید و در امر لینک دهی داخلی زیاده روی نکنید.
کاربران زیادی زمانی که با کندی صفحات سایت روبرو میشوند، کلافه شده و از خرید خود منصرف میشوند. در نتیجه باید سعی کنید سرعت لود صفحات سایت فروشگاهی را افزایش دهید. برای اینکه بتوانید دسته بندی محصولات خود را با کلمات کلیدی انجام دهید، بهتر است به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. شاید بگویید که دیجی کالا رقیب من است، اما تحلیل رقبا یکی دیگر از موارد سئو سایت فروشگاهی بود. زمانی که به سایت دیجی کالا مراجعه کردید با توجه به محصولات خود اقدام به جستجو کنید. سپس ببینید برای مثال پیراهن مردانه پشمی را با چه کلمات کلیدی دیگری در فروشگاه خود استفاده کرده است.
Keyword Surfer یک ابزار دوستداشتنی برای تحقیق کلمات کلیدی است که کلیدواژههای مشابه را در همان صفحهی نتایج جستجوی گوگل نمایش میدهد. تنها کاری که شما باید بکنید نصب افزونه گوگل کروم Keyword Surfer است. بدین ترتیب با جستجوی کلمات جدید در گوگل این افزونه کلمات مشابه را به همراه اطلاعات آماری کلمه نمایش خواهد داد. بهترین راهحل برای بهبود سرعت بارگذاری صفحات وب، استفاده از سرورهای با عملکرد بالا و بهینهسازی کدهای وب و استفاده از خدمات بهینهسازی تصاویر است. همچنین، کاهش تعداد درخواستها و کاهش حجم فایلهایی که باید در هر بار درخواست برای نمایش یک صفحه وب بارگذاری شوند، نیز میتواند به بهبود سرعت بارگذاری صفحات وب کمک کند. علت اینکه سئو برای فروشگاههای اینترنتی مهم است این است که تعامل با مشتریان و حضور در فضای آنلاین به دلیل رشد تکنولوژی و استفاده گسترده مردم از اینترنت، بسیار پر رنگتر شده است.
این را من نمیگویم؛ آمارها و شواهد نشان میدهد که بهترتیب، رتبههای یک تا سه گوگل بیشترین نرخ کلیک را دارند. محتوای صفحات محصول با محتوای مقالات و صفحات دیگر سایتها بسیار متفاوت است. در کسبوکارهای B2B یا business-to-business تمرکز بر فروش عمده محصولات و خدمات به دیگر شرکتهاست. مثلا میتوانید یک ویدئوی کوتاه از نحوه کار با محصول، یا نمونۀ تست شده توسط یک فرد دیگر، یا اینکه از مشتریانتان تهیه و در سایت آپلود کنید. با این کار به گوگل می گویید که با این صفحات تکراری مانند یک صفحه با محتوای یونیک رفتار نکند.
نقشه سایت یا سایت مپ یک فایل متنی با پسوند XML است که در آن همه صفحاتی از سایتتان که میخواهید توسط موتورهای جستجو مورد بررسی قرار گرفته و ایندکس شود مشخص میشوند. برای درک اهمیت این موضوع، کافی است بدانید که اغلب مرورگرها برای سایتهایی که از https استفاده نمیکنند، یک پیغام هشدار نمایش میدهد که اعلام میکند این سایت از امنیت کافی برخوردار نیست. برای بهینه سازی URL صفحات بهتر است آدرس صفحات مرتبط و کوتاه باشد و در صورت امکان کلیدواژه اصلی را دربرگیرد. از انتخاب آدرسهای طولانی پرهیز کنید زیرا خواندن آدرسهای طولانی برای ربات خزنده گوگل دشوار است. پیدا کردن کلمات کلیدی مورد استفاده مخاطبان و اولویتبندی آنها از جنبههای مختلف را تحقیق کلمات کلیدی میگویند.
در حال حاضر شبکه های اجتماعی در زندگی انسان ها به خصوص ایرانیان حرف نخست را میزند شما با کمک گرفتن از قدرت این شبکه میتوانید به فروش خود کمک زیادی کنید. با بررسی کلی ویژگی های کلیدی در جزئیات و مشخصات فنی نوشته شده در صفحه های محصول، توضیحات عالی ای را برای محصول بنویسید. زیرا مردم تمایل دارند به نتایج ارگانیک بیشتر از نتایج پولی اعتماد کنند. برای مثال، فرض کنید شما یک محصول «کیف برند شنل» دارید که میخواهید برای هر کدام از رنگهای مختلف آن صفحه جدایی را اختصاص دهید. کاسب یار همچنین تمامی ابزار های مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد تا برای بهبود کسب و کار و همچنین توسعه فردی، شما را از هر منبع دیگری بی نیاز کند. سئو و دنیای آن بسیار گسترده است و در عین حال پیچیدگی های خاص خود را دارد.
پس با دقت زیاد مشخص کنید که هر صفحه از سایتتان برای کدام کلمه کلیدی مناسب است. این موضوع خیلی مهمی است که بدانید قسمت زیادی از جستجو کاربران باید به صفحات دسته بندی شما در سایت فروشگاهیتان ختم شود نه صفحات مقاله و محصول. برای اینکه بفهمید کاربر به چه نوع محتوایی روی کلمه مورد نظر شما علاقه دارد، بهتر است لینکهای صفحه اول گوگل را بررسی کنید. با کمک سئو، سایت فروشگاهی شما در نتایج گوگل در صفحات اول نشان داده میشود. همین موضوع سبب شناخته شدن فروشگاه اینترنتی شما و برند شدن سایتتان میشود و کاربران زیادی به سایت شما سر میزنند. فرض کنید شما فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی دارید، زمانی که سایت شما به خوبی سئو شده باشد، هربار که کاربر کلمه ای را مربوط به لوازم خانگی جستجو کند، سایت شما به او نشان داده میشود.
اگر از پلتفرمهای دیگر استفاده میکنید، باید این موارد را دستی انجام دهید. مجموعه گسترده و متنوعی از فایلهای صوتی رایگان در رادیو متمم ارائه شده که میتوانید هر یک از آنها را دانلود کرده و گوش دهید. اعتبار را میتوانید به صورت ماهیانه (۱۶۰ هزار تومان)، فصلی (۴۲۰ هزار تومان)، نیمسال (۷۵۰ هزار تومان) و یکساله (یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) بخرید. در جایگاه متخصص سئو لازم است آشنایی شما با هوش مصنوعی (به ویژه هوش مصنوعی مولد که به زبانی شبیه انسان مینویسد و حرف میزند) فراتر از استفادهٔ روزمره باشد. لازم است با نگاهی استراتژیک، رابطهٔ بین هوش مصنوعی و سئو را بهتر درک کرده و روندهای حاکم بر این صنعت را عمیقتر تحلیل کنید. با استفاده از تکنیک های طراحی از جمله اندازه ، رنگ ، فضای سفید ، قلم ها و سبک ، عنصر CTA UI را برای بهبود دید برجسته کنید.
اما متاسفانه بسیاری از امکانات مفید این وب سایت ها پولی بوده و یا باید با آیپی غیر از ایران به سایت وارد شوید. اگر ابتدای راه هستید، استفاده از کلمات کلیدی با حجم جستجوی روزانه بالا و درصد سختی کم، گزینه بهتری برای شما خواهد بود. Google از اسکیمای بردکرامپ در محتوای یک صفحه وب برای دستهبندی اطلاعات صفحه در نتایج جستجو استفاده میکند. اکثر سایتهای فروشگاهی از روش اتوماتیک و قالببندی شدهای برای پر کردن تگهای متا خود استفاده میکنند. مانند بقیه سایتها، در اینجاهم سئو باید با تحقیق کلمات کلیدی آغاز شود. بدون تحقیق کلمات کلیدی، شما کورکورانه عمل میکنید و با تکیه بر حس ششم خود کار را پیش میبرید.
لینک شکسته هم لینکی است که به یک صفحه 404 چه در سایت شما و چه سایت دیگران میرسد. حالا؛ برای پیدا کردن لینکهای شکسته و در نتیجه صفحات 404 سایتتان، از ابزار brokenlinkcheck استفاده کنید. البته نکته مهم اینجاست که گوگل به شدت نسبت به ساخت مصنوعی بک لینک حساسیت دارد و به همین دلیل به هیچ عنوان نباید بدون داشتن تخصص قبلی، به سراغ بک لینکها بروید. بنابراین یا از یک مشاور سئوی واقعا متخصص کمک بگیرید یا حداقل در این مورد چند دوره آموزشی ببینید. بله، بسیاری از منابع از جمله خود گوگل گفته که به هیچ عنوان نباید اقدام به خرید یا ساخت «بک لینک» کنید.
با استفاده از کلمات کلیدی احساسی ؛احساساتی را در عنوان خود بگنجانید که باعث می شود در شبکه های اجتماعی لایک و اشتراک بیشتری بگیرید. بنا به یک تحقیق اخیر 48% کاربران میگویند که وقتی در کنار عکس، ویدئوهایی از محصول نیز ببینند، احتمال خرید کردنشان چند برابر میشود. تجزیه، تحلیل و سئو پس از طراحی سایت می تواند اطلاعات گسترده ای در مورد مخاطبان ما و نحوه تعامل آنها با وبسایتمان به ما بدهد. در اغلب موارد ما برای گزارشگیری به این تجزیه و تحلیل ها اعتماد فراوان می کنیم. اگر این محصولات بک لینک دارند بهتر است آنها را تا زمانی که سرچ میشوند، حفظ کنید یا اینکه آنها را به صفحات مناسب ریدایرکت کنید.
یک تصور غلط و بزرگ که بسیاری از صاحبان وب سایت دارند این است که بعد از طراحی سایت و راه اندازی آن، بلافاصله ترافیک دریافت خواهند کرد. اگر بهعنوان یک فروشگاه هم بهصورت حضوری و هم در فضای وب فعالیت دارید، سئو محلی سایت فروشگاهی خود را جدی بگیرید؛ چرا؟ تصور کنید فردی در منطقه 5 تهران زندگی میکند و به دنبال خرید لوازم خانگی است. این فرد میداند که بورس لوازم خانگی تهران در محله امین حضور است اما مسیر دور انتخاب او نیست، برای همین عبارت «لوازم خانگی منطقه 5 تهران» را جستجو میکند تا به هدف نزدیکتر باشد. اگر شما بهعنوان یک فروشنده لوازم خانگی در منطقه 5 تهران هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتال فعالیت داشته باشید، با اجرای استراتژی سئو محلی میتوانید این فرد را به یک مشتری بدل کنید. افزایش تعداد مشتری، کسب ترافیک ورودی بیشتر و در نتیجۀ این 2 مورد، افزایش درآمد، برای هر کسبوکاری اهمیت بالایی دارد.
یکی از مزایای این روش این است که با سئو کردن یک سایت فروشگاهی برای مدت طولانی رتبه شما حفظ خواهد شد در حالی که با تبلیغات بلافاصله پس از قطع هزینه تبلیغات، بازدید شما افت خواهد کرد. ایران فاندر آژانس تخصصی بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) است.این مرکز با 10 سال سابقه دیجیتال مارکتینگ، در جهت افزایش فروش اینترنتی کسب و کارها در ایران فعالیت میکند. وقتی شما به سایتی با این ساختار سر میزنید، حتی جزئیترین دسته بندیها نیز نهایتاً 2 الی 3 کلیک از شما فاصله دارند. (بهترین ساختار برای سئو سایت فروشگاهی) بنابراین چه خوانندهها، چه خزندههای موتور جستجو، خیلی راحت میتوانند تمام صفحات (حتی جزئیترینشان) را پیدا کنند. سایتهایی که شلوغ و بینظم هستند؛ کاربران را گیج و سردرگم میکنند.
با پیروی از روش های طرح مطالب و ساختار ، از H3 و تگ های عنوان استفاده کنید. باید در ذهن خود مشخص کنید که می خواهید با استفاده از تگ های مختلف عنوان ، چه مواردی را نمایانترکنید. موتورهای جستجو تگ های عنوان را مانند نماینده ای از کل تیم می دانند. به طور مشابه ، تگ های عنوان ، عنوان کننده صفحه و پاراگراف های متن زیر هستند. برچسب H1 عنوان کل صفحه وب را نشان می دهد در حالی که H2، H3 نماینده پاراگراف ها هستند.
در سئوی فروشگاهی شما با استفاده ازکلمات کلیدی در کسب و کارتان ، شانس خودتان را برای جذب مخاطب بیشتر افزایش میدهید. بیشتر متخصصان سئوی فروشگاه اینترنتی برای بررسی کلمات کلیدی به ابزار گوگل ، SEMrush ، Ahrefs و غیره اعتماد می کنند. اگر در حال ارزیابی ابزارها هستید ، قبل از انتخاب یکی از اینها ، نحوه مقایسه Ahrefs با SEMRush را بررسی کنید. فرآیند کاری سئو سایت فروشگاهی مجموعه سرو نقرهای بهطور جامع شامل چندین مرحله کلیدی است. ابتدا، تیم ما تحلیل دقیقی از وضعیت فعلی سایت انجام میدهد تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کند.
این خدمات در سئو سایت فروشگاهی کمک میکند تا در نتایج دیده شده و ترافیک هدفمندی جذب کنند. هنگامی که فروشگاه آنلاین شما در نتایج جستجو (serp) در رتبههای بالاتر ظاهر می شود، افراد بیشتری محصولات فروشگاه شما را می بینند. با دیده شدن محصولات فروشگاه به مرور زمان منجر به فروش بیشتر می شود. سرو نقره ای علاوه بر سئوی سایت فروشگاهی سفارش سئوی سایت شرکتی را نیز انجام می دهد. قیمت سئو سایت فروشگاهی با توجه به عواملی مانند ابعاد سایت، سختی کلمات کلیدی، مدت و هدف پروژه و سطح رقبای موجود در فضای اینترنت متغیر است و به همین دلیل نمیتوان رقم دقیقی برای هزینه سئو سایت فروشگاهی تعیین نمود.
فونت نامناسبی برای این سایت انتخاب شده که ناخوانا یا حتی بیربط به «فرش» است. دستهبندی مناسبی هم برای متمایز کردن فرش ماشینی از فرش دستباف یا حتی تابلو فرش وجود ندارد. هنگامی که اقدام به ایجاد سایت فروشگاهی میکنید، احتمالا این نکته را میدانید که تعداد بیشماری کسبوکار هم در این فضا فعالیت دارند. بیشمار از این منظر که روزانه به این تعداد افزوده میشود و به همین دلیل، دیدهشدن سایت فروشگاهی شما در نتایج اولیه، اهمیت پیدا میکند. اگر میخواهید تلاشهایتان در این زمینه به ثمر بنشیند، باید همیشه مراقب سئوی سایت فروشگاهی خود باشید، و آمارهای وبسایت خود در گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس را بررسی و تحلیل کنید.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری